Vi har fokus på innovatørerne, fordi det er deres handlinger og holdninger, som på sigt manifesterer sig hos den kritiske masse af unge forbrugere. Ved at forstå innovatørerne kan vores kunder fremtidssikre deres produkter og services.
Hvis du vil se ind i min sjæl, så kom og skab sammen med mig. Vi udvikler vores løsninger i samarbejde engagerede unge, som selv er en del af Generation Z.
Vi tror på, at hvis involvering skal give den ønskede effekt, så skal vores kunder turde slippe kontrollen.
Fremtidsfabrik har en stor viden om Generation Z og et stort netværk af unge. Vi formidler denne viden til vores kunder gennem foredrag samt samskabelsesworkshops – hvor vores viden kombineres med hands-on erfaring i at samskabe med Generation Z.
Fremtidsfabrik har en stor viden om Generation Z og et solidt netværk blandt de dygtigste unge talenter. Vi formidler denne viden til vores kunder gennem foredrag samt samskabelsesworkshops – hvor vores viden kombineres med hands-on erfaring i at samskabe med Generation Z.
I vores analyser zoomer vi ind på helt konkrete udfordringer i relation til Generation Z. Hvordan rekrutteres de unge? Hvordan engagerer du Generation Z i dit brand? Hvilke tendenser og hvilke segmenter bør DU fokusere på at ramme?
I vores analyser arbejder vi målrettet med segmentering af Generation Z. På baggrund af en antropologisk og inddragende analysemetode opstiller vi en række segmenter blandt Generation Z, og viser deres forskellige ønsker / behov.
Walk the Talk! Fremtidsfabrik arbejder også med at realisere koncepter og strategier der har Generation Z som målgruppe. Vores koncepter er altid underbygget af vores videns og analysearbejde – og ligger i naturlig forlængelse af dette.
Berlingske skrev d. 30/7 2017 en artikel, hvor vi forklarer vores metode.
>> “Curlingbørnenes” oprør: Mobilfri søndag, hackschooling og afstand til sociale medier.
På vores blog publicerer vi løbende artikler, som forklarer og uddyber vores metoder og faglige inspirationskilder.
Tanja ved alt om mennesker – hvad påvirker dem, hvem påvirker hvem, og hvordan skaber man en movement. Hun elsker sin sønner, Isak og Elias, og så interesserer hun sig for tomatsauce, eksistentialisme og cykling
Jonas er passioneret interaktionsdesigner med en vision om at de rigtige rammer kan gøre nutidens unge til den mest generøse generation nogensinde.
Han er teknik nørd og elsker at lege med sin søn Hjalte, han er den bedste far
Sissel er Fremtidsfabriks talentspejder. Hun er altid på jagt efter nye talenter, tendenser og indsigter. Som kommunikatør sørger hun for, at vores kampagner og produkter kommer ud over ramperne og ind i avisernes spalter og slår igennem på de sociale medier. Når arbejdet slutter laver hun podcast og agerer som en typisk GEN Z’er.
Søren ønsker at forudse og fremtidssikre relationen mellem mennesket og teknologien. Samtidig vil han, at teknologiproduktionen skal demokratiseres så alle kan tage stilling til, hvor meget indflydelse ingeniører og robotter skal have på deres liv. Søren har lært efter 7 måneder i Brasilien at det gode liv ikke blot handler om karriere, men også passion, kærlighed og godt vejr. Han pønser på at lade danskerne få en smagsprøve på dette, ved at åbne Danmarks første açai-bar.