Manifest – sådan arbejder vi

Fremtidsfabrik lægger vægt på, at vores projekter altid bygger på disse tre grundlæggende indsigter og principper. Vi kan bevæge os i mange retninger – men altid med dette udgangspunkt.

1

DIFFUSION OF INNOVATION

Vi har fokus på innovatørerne, fordi det er deres handlinger og holdninger, som på sigt manifesterer sig hos den kritiske masse af unge forbrugere. Ved at forstå innovatørerne kan vores kunder fremtidssikre deres produkter og services.

2

CO-CREATION

Hvis du vil se ind i min sjæl, så kom og skab sammen med mig. Vi udvikler vores løsninger i samarbejde dygtige unge, som selv er en del af Generation Z.

3

SLIP KONTROLLEN

Vi tror på, at hvis involvering skal give den ønskede effekt, så skal vores kunder turde slippe kontrollen – turde stole på de unge talenter.

Ydelser – det vi arbejder med

Viden

Fremtidsfabrik har en stor viden om Generation Z og et solidt netværk blandt de dygtigste unge talenter. Vi formidler denne viden til vores kunder gennem foredrag samt samskabelsesworkshops – hvor vores viden kombineres med hands-on erfaring i at samskabe med Generation Z.

Viden eksempler

Fremtidsfabrik har en stor viden om Generation Z og et solidt netværk blandt de dygtigste unge talenter. Vi formidler denne viden til vores kunder gennem foredrag samt samskabelsesworkshops – hvor vores viden kombineres med hands-on erfaring i at samskabe med Generation Z.

  • FOREDRAG om Generation Z
  • TALK AND CREATE Samskabelse sammen med repræsentanter fra Generation Z

Analyse

I vores analyser zoomer vi ind på helt konkrete udfordringer i relation til Generation Z. Hvordan rekrutteres de dygtigste talenter? Hvordan engagerer du Generation Z i dit brand? Hvilke tendenser og hvilke segmenter bør DU fokusere på at ramme?

I vores analyser arbejder vi målrettet med segmentering af Generation Z. På baggrund af en antropologisk og inddragende analysemetode opstiller vi en række segmenter blandt Generation Z, og viser deres forskellige ønsker / behov.

  • Kvalitative antropologiske analyser
  • Formidling af resultater gennem temadage / kurser / events
  • Bidrag til udformning af strategi.

Koncepter og Kampagner

Walk the Talk! Fremtidsfabrik arbejder også med at realisere koncepter og strategier der har Generation Z som målgruppe. Vores koncepter er altid underbygget af vores videns og analysearbejde – og ligger i naturlig forlængelse af dette.

  • Undervisnings- og formidlingsforløb
  • Markedsføringskampagner og events
  • Digitalt design

Flere detaljer

Berlingske skrev d. 30/7 2017 en artikel, hvor vi forklarer vores metode.

>> “Curlingbørnenes” oprør: Mobilfri søndag, hackschooling og afstand til sociale medier.

 

På vores blog publicerer vi løbende artikler, som forklarer og uddyber vores metoder og faglige inspirationskilder.

>> blog.fremtidsfabrik.dk

OM OS

TANJA HALL

Generationsforsker & Talskvinde
+45 2395 5606
hall@fremtidsfabrik.dk

Tanja ved alt om mennesker – hvad påvirker dem, hvem påvirker hvem, og hvordan skaber man en movement. Hun elsker sin sønner, Isak og Elias,  og så interesserer hun sig for samuraibøger, eksistentialisme og cykling

 

JONAS RYGAARD

Interaktionsdesigner & Spindoktor
+45 2177 9652
rygaard@fremtidsfabrik.dk

Jonas er passioneret interaktionsdesigner med en vision om at de rigtige rammer kan gøre nutidens unge til den mest generøse generation nogensinde.
Han er teknik nørd og elsker at lege med sin søn Hjalte, han er den bedste far

Fremtidsfabrik

Slagtehusgade 30
1715 København V.
Goddag@fremtidsfabrik.dk
CVR: 34176922