»Jeg har haft et professionelt og fantastisk samarbejde med Fremtidsfabrik. De har en helt unik forståelse for Generation Z og deres analyse gav langt mere indsigt i de unges behov end vi havde håbet på. De er tilmeld nogle søde og sjove mennesker at arbejde sammen med. De får min varmeste anbefaling.«
– Anne Høgdahl, Politisk Konsulent hos Ingeniørforeningen IDA
Fremtidsfabrik tilbyder at hjælpe jer med at blive klar til Generation Z gennem en kombination af viden, analyse og codesign.
Resultatet af forløbet er, at I står tilbage med en konkret plan for, hvordan I får det bedste ud af Generation Z.
Eksemplerne her er en illustration af, hvad vores kunder typisk fokuserer på:
Vi skræddersyr alle vores projekter specifikt til det konkrete behov. Derfor er det naturligvis muligt at vælge moduler til og fra.
Indledende møde med ledelsen. Vi afklarer, hvad der er vigtigt for jer at fokusere på samt identificerer oplevede udfordringer i relation til Generation Z.
Fremtidsfabrik foretager en undersøgelse baseret på cultural probes samt workshopforløb med 8-12 udvalgte personer. Deltagerne udvælges på baggrund af jeres udfordringer og interessefelter:
Resultatet af undersøgelsen er en række personaer, der repræsenterer centrale problemstillinger / standpunkter og gør dem levende og håndterbare.
Om metoden
Vi arbejder i vores studier med såkaldt tyk data. Det betyder at vi anvender analysemetoder som bringer os helt tæt på de mennesker vi studerer – deres mindset og værdier. Cultural Probes er én af disse metoder, hvor vores informanter udtrykker deres holdninger gennem billeder og formsprog.
Temadagen er et codesign forløb, som afholdes med en større eller mindre del af jeres medarbejdere.
Temadagen har følgende formål:
Fremtidsfabrik er et design- og analysebureau, som har specialiseret sig i Generation Z. I Fremtidsfabrik drømmer vi om, at vores kunder opnår en dybere forståelse for Generation Z, så deres samarbejde med målgruppen bliver drevet af passion og synergier.
Vi har siden 2011 rådgivet virksomheder og organisationer om, hvordan de skal håndtere Generation Z, heriblandt Ingeniørforeningen IDA, Danske Bank, Danske Medier og Danmarks Radio.
I 2016 udgav vi bogen, “Hackschooling, Når Generation Z gør oprør” – en bog om Generation Z og den unge generations syn på uddannelsessystemet samt deres drømme om fremtiden.
I 2018 udgav vi bogen, “Generation Z, Ud af en Neondrøm” – en bog om Generation Z som medarbejdere. Bogen giver en dyb forståelse for den unge generation og kommer samtidig med konkrete råd til dem, som skal lede dem.
Hvis du er interesseret i, hvad Fremtidsfabrik kan tilbyde jer, så tag fat på os. Vi kommer gerne med et tilbud på en proces, der er målrettet præcis til dig.
TANJA HALL på telefon +45 2395 5606 eller mail hall@fremtidsfabrik.dk.