Talk’n Create

Talk’n Create

Er en 2-4 timers cocreation workshop målrettet virksomheder, organisationer, uddannelsesinstitutioner og kommuner, som ønsker den nyeste viden om unge og input til, hvordan de kan løse en konkret udfordring, som relaterer sig til unge-målgruppen.

Talk’n Create indeholder både et inspirationsoplæg med vores nyeste viden og et cocreation-forløb baseret på metoder fra design thinking.

Aktuelt: Workshops afholdes også digitalt

Vi har i forbindelse med Coronakrisen foretaget en tilpasning af vores foredrag og workshops, sådan at de kan afholdes digitalt. Alle vores foredrag er stadig live, og vi lægger vægt på stadig at involvere publikum aktivt i forbindelse med vores workshops – præcis som når vi står foran publikum fysisk.

Vi arbejder med alle gængse services, men har Zoom og Microsoft Teams som førstevalg. Desuden inddrager vi en række digitale redskaber til at understøtte dialog og interaktion, blandt andet Mentimeter og Kahoot.

Hvis du er interesseret i at høre mere om vores digitale workshopformater, så kontakt os med det samme, så booker vi et videomøde, hvor vi kan drøfte, hvilke muligheder, der giver bedst mening for dig.

Talk’n Create – Generation Z som medarbejdere

2-4 timers cocreation workshop, der styrker virksomheders evne til at tiltrække og engagere unge medarbejdere

“Vi havde en super inspirerende og lærerig eftermiddag med Fremtidsfabrik, med fokus på arbejdsmarked, karriere og kompetenceudvikling målrettet Generation Z. Teamet af eksperter og de udvalgte unge fra Fremtidsfabriks database var engagerede og gode til at formidle, og både indhold og cocreation metoden var spot on.”

Lotte Ellegaard, afdelingschef, Arbejdsmarked og Globalisering hos Ingeniørforeningen, IDA

“Tanjas oplæg gav et godt indblik i unge— hvem er de, og hvordan kan vi som uddannelsesledere og chefer få det bedste ud af dem? Oplægget var enormt motiverende, levende og sagligt. Det formåede i den grad at skabe debat blandt deltagerne, der sad placeret ved hvert deres bord, hvor de efterfølgende skulle debattere med en repræsentant fra Fremtidsfabriks netværk af unge. Jeg vil klart anbefale Fremtidsfabrik til andre.”

Stina Vrang Elias, direktør hos Tænketanken DEA

Talk’n Create – Unge som studerende og elever

2-4 timers cocreation workshop, der styrker uddannelsesinstitutionernes evne til at tiltrække og engagere studerende og elever

“Tanjas oplæg gav et godt indblik i unge— hvem er de, og hvordan kan vi som uddannelsesledere og chefer få det bedste ud af dem? Oplægget var enormt motiverende, levende og sagligt. Det formåede i den grad at skabe debat blandt deltagerne, der sad placeret ved hvert deres bord, hvor de efterfølgende skulle debattere med en repræsentant fra Fremtidsfabriks netværk af unge. Jeg vil klart anbefale Fremtidsfabrik til andre.”

Stina Vrang Elias, direktør hos Tænketanken DEA

Talk’n Create – Unge og deres online liv

2-4 timers cocreation workshop, der styrker organisationer, ministerier, fagpersoner og forældres indsigt i unges online-liv

“I Red Barnet ønskede vi at bidrage til at styrke unges liv på nettet. I den forbindelse havde vi brug for indsigt og nytænkning. Fremtidsfabrik udviklede og faciliterede en cocreation workshop med 4 udvalgte unge. Her kom vi helt tæt på unges online liv – på godt og ondt. Fremtidsfabrik kan noget helt særligt, de har fingeren på pulsen, og så er deres måde at inddrage unge på både respektfuld og effektiv.”

Marianne Pihl, projektleder Red Barnet

“Fremtidsfabrik præsenterede nogle fremtidige tendenser indenfor mediebranchen, som hun havde udviklet i et samarbejde med de unge. Tanja og de unge var fremragende formidlere, og den research, Fremtidsfabrik havde foretaget, var både nytænkende og skarp. Fremtidsfabrik udviste stor forståelse for Samskabelse, Generation Z og mediebranchen. Jeg vil til hver en tid anbefale Fremtidsfabrik.”

Morten Kamper, analysechef hos Danske Medier

Talk’n Create – Unge som kultur- og medieforbrugere

2-4 timers cocreation workshop, der styrker medier og kulturinstitutioners indsigt i unge som medie- og kulturforbrugere

“Fremtidsfabrik præsenterede nogle fremtidige tendenser indenfor mediebranchen, som hun havde udviklet i et samarbejde med de unge. Tanja og de unge var fremragende formidlere, og den research, Fremtidsfabrik havde foretaget, var både nytænkende og skarp. Fremtidsfabrik udviste stor forståelse for Samskabelse, Generation Z og mediebranchen. Jeg vil til hver en tid anbefale Fremtidsfabrik.”

Morten Kamper, analysechef hos Danske Medier