Hvad kendetegner unge? Det spørgsmål er erhvervslivet, organisationer og uddannelsesinstitutioner optaget af i disse år. I en verden hvor kampen om unges opmærksomhed er på det højeste, kræver det en høj grad af forståelse fra alle, som har den unge generation som målgruppe – hvad enten de er studerende, medarbejdere eller potentielle kunder.
Hvad enten vi står foran 1000 mennesker på en international kongres i Stockholm, eller vi står på gulvet og underholder 45 ledere fra Nykredit, eller om vi står på græs foran 30 unge og 1 minister på Ungdommens Folkemøde, så garanterer vi et inspirerende og sagligt foredrag med masser af engagement og indlevelse.
Foredragene egner sig derfor både som et gå-hjem-møde, som inspiration på strategiske dage, på netværksmøder og på store og små konferencer.
Vi fik lov at tage et kamera med, da Tanja holdt foredrag for DRs programafdeling. Her kan du se et uddrag af foredraget.
45 – 120 minutters foredrag, der styrker virksomheders evne til at tiltrække og engagere unge medarbejdere.
“Tanja Hall holdt foredrag for et team af udviklings- og HR medarbejdere hos Deloitte. Foredraget blev formidlet levende og sagligt og gav os gode ideer til vores videre arbejde for at tiltrække og ikke mindst engagere unge ambitiøse medarbejdere. Tusind tak, Tanja”
Helen Boye, HR specialist hos Deloitte
“Tanjas oplæg gav et godt indblik i unge— hvem er de, og hvordan kan vi som uddannelsesledere og chefer få det bedste ud af dem? Oplægget var enormt motiverende, levende og sagligt. Det formåede i den grad at skabe debat blandt deltagerne, der sad placeret ved hvert deres bord, hvor de efterfølgende skulle debattere med en repræsentant fra Fremtidsfabriks netværk af unge. Jeg vil klart anbefale Fremtidsfabrik til andre.”
Stina Vrang Elias, direktør hos Tænketanken DEA
45 – 120 minutters foredrag, der styrker uddannelsesinstitutionernes evne til at tiltrække og engagere studerende og elever.
“Tanjas oplæg gav et godt indblik i unge— hvem er de, og hvordan kan vi som uddannelsesledere og chefer få det bedste ud af dem? Oplægget var enormt motiverende, levende og sagligt. Det formåede i den grad at skabe debat blandt deltagerne, der sad placeret ved hvert deres bord, hvor de efterfølgende skulle debattere med en repræsentant fra Fremtidsfabriks netværk af unge. Jeg vil klart anbefale Fremtidsfabrik til andre.”
Stina Vrang Elias, direktør hos Tænketanken DEA
45 – 120 minutters guidet indblik i ungdomskulturen år 2023 baseret på Fremtidsfabriks antropologiske undersøgelser.
“Han, hun, de, dem eller bare menneske. Fremtidsfabrik gav stof til eftertanke og ny indsigt. En virtuel inspirationsaften med toner fra et ungdomsband og smagen af forår☀️ glæder mig allerede til den næste”
Line Engelbreth, HR Leader – IBM Innovation Centre
“Det var en fantastisk oplevelse vi havde med Fremtidsfabrik. Tanja var engageret, energisk og kom med mange nye og gode inputs, som vi kunne tage med os hjem og bruge i vores videre arbejde. Det var et meget givende oplæg og som en lille detalje, havde Tanja inviteret en af de unge fra Generation Z, hvilket alle fandt utrolig inspirerende.”
Sofiie Emilie Andersen, Programkoordinator TV2 Programafdeling
45 – 120 minutters foredrag, der styrker medier og kulturinstitutioners indsigt i unge som medie- og kulturforbrugere.
“Det var en fantastisk oplevelse vi havde med Fremtidsfabrik. Tanja var engageret, energisk og kom med mange nye og gode inputs, som vi kunne tage med os hjem og bruge i vores videre arbejde. Det var et meget givende oplæg og som en lille detalje, havde Tanja inviteret en af de unge fra Generation Z, hvilket alle fandt utrolig inspirerende.”
Sofiie Emilie Andersen, Programkoordinator TV2 Programafdeling